Khasiat Polyphenol Vivix Untuk Kesihatan

Saya percaya ramai yang telah dengar tentang kehebatan Vivix, Tonik Shaklee yang tinggi dengan kandungan polyphenols yang sangat kaya dengan khasiat untuk kesihatan.

Tahukah anda apakah khasiat yang anda perolehi?

Apabila anda mengambil polyphenols secara tetap, anda menjadi lebih sihat dalam beberapa cara. Kesannya tidak datang serta merta, tetapi lama-kelamaan radikal bebas di dalam badan anda akan mula dihapuskan dan anda akan mula berasa lebih kukuh dan sihat. Anda juga boleh melihat peningkatan dalam tenaga anda.

Tetapi manfaat yang paling penting yang terdapat di dalam makanan yang tinggi polyphenols termasuk:

Anti-Radang: Kebanyakan polifenol mempunyai ciri-ciri anti-radang. Ini adalah berita baik untuk sesiapa yang mengalami artritis atau mana-mana keadaan lain di mana keradangan adalah masalah.

Kesihatan Jantung: Pengambilan jenis makanan yang boleh mempunyai manfaat yang besar ke atas sistem kardiovaskular, dan benar-benar boleh membantu untuk meningkatkan kesihatan jantung.

Mencegah Kanser: Banyak kajian telah menunjukkan bahawa polifenol mengandungi sifat-sifat anti-tumor dan anti-karsinogen. Ini adalah berita baik untuk sesiapa sahaja yang mungkin genetik terdedah kepada kanser.

Mencegah Penyakit Jantung: Terdapat banyak kajian yang menunjukkan bahawa polifenol yang terdapat dalam wain merah boleh membantu untuk memastikan penyakit jantung terkawal.

Anti-Penuaan: Ramai pakar percaya bahawa polyphenols, di makan ataupun disapu ke waja, boleh mengurangkan kesan-kesan penuaan.

Hubungi PN. Ani untuk Vivix anda.
019-6154956
www.facebook.com/messages/Redcomel
www.redcomelmall.blogspot.com

0 comments:

Post a Comment