Nutriferon : Si Sachet Kecil yang BESAR manfaatnya.

Hi pembaca REDCOMELMALL yang budiman.

Salam perkenalan dari saya, Nutriferon. Mungkin saya tak se "glamour" Lecithin atau B Complex yang kejap-kejap abis di HQ Shaklee satu malaya.( ooo, Lecithin & B Complex, korang ingat korang je glemer ye, I pun glamour tau.) Saya mungkin kecil tapi jangan di perlekehkan khasiat saya yang sangat baik.

Nak tahu lebih lanjut ttg saya?
Saya adalah Nutriferon. Sejenis suplemen yang berfungsi sebagai penggalak kepada sistem imun tubuh @ immune booster. Saya merupakan supplemen yang hebat dan efektif, ia telah melepasi satu set ujian-ujian saintifik yang ketat dari segi keselamatan, ketulenan, keberkesanan dan prestasi. ( I ada beratus ujian klinikal dibuat utk uji kehebatan I tau, you ada?)

^_^ hihi Gurau je.. Bulan puasa kalau marah nnt kena jual.

Seorang ahli imunologi yang terkenal di dunia, Dr. Yasuhiko Kojima adalah individu pertama yang menemui interferon pada tahun 1954 semasa beliau menjalankan penyelidikan di Universiti Tokyo. Setelah menjalankan penyelidikan selama 40 tahun dengan menguji ratusan sebatian semulajadi, beliau telah menghasilkan satu campuran unik daripada empat ekstrak tumbuhan yang menggalakkan pembentukan interferon secara semulajadi dalam badan.

Siapa yang perlukan Nutriferon?

Sesiapa sahaja yang selalu demam / rendah sistem imun dan sebarang penyakit yang berkaitan dengan imuniti/antibodi seperti flu, demam ,cancer, asma. Jika anak selalu demam dan selsema setiap bulan terutamanya yang duduk di nursery, boleh la mencuba saya, Nutriferon. ^_^

Namun begitu,harus tuan-tuan dan puan-puan ingat yang produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh sebarang jenis penyakit.

Pasti ramai yang mahu tahu bagaimana saya bertindak bukan?Nutriferon bekerja dalam dua cara~segera mengaktifkan sistem pertahanan imuniti dan juga menggerakkan "pasukan cari dan musnah' dalam sistem imuniti badan.

Ok, rasanya itu sahaja tentang saya buat masa ni.. nnt saya cerita lagi ye. Kalau ada apa-apa pertanyaan atau perlukan penerangan, boleh tanya dengan Kak Redcomel. See ya!

If you need consultation, contact me. Thanks^^
I'm your Shaklee Independent Distributor, [Khairani] ID 866293
Puncak Bangi
HP No. =019 6154956
Email = admin@redcomelmall.com

::: These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease :::

0 comments:

Post a Comment