Jom Daftar Sebagai Ahli Shaklee

Assalammualaikum dam Salam sejahtera :-)) 


Ramai yang salah faham, apabila mendaftar sebagai ahli Shaklee, maknanya 'terpaksa' jadi distibutor yang harus membuat jualan.

Tidak begitu, sesiapa jua boleh menjadi ahli Shaklee, sebagai pengguna, jadi ahli Shaklee umpama menjadi ahli BonusLink, JCard dan sebagainya. Membeli sambil pengumpul points.

Tiada perbezaan untuk pendaftaran ahli makan sendiri atau ahli yang menjalankan perniagaan.

So, pasti anda berminat nak jadi ahli Shaklee kan?

Mari saya kongsikan caranya. Paling penting, anda tak perlu pening-pening kepala memikirkan kena sediakan ongkos yang banyak untuk menjadi sebahagian daripada ahli Shaklee, atau lebih khusus, menyertai keluarga SHAKLEEPRENURS di bawah pimpinan saya.

Pertamanya, anda akan jadi ahli Shaklee untuk mana-mana SEBAB di bawah :

Makan sendiri
Buat business (part-time/fulltime)

Jadi, PILIH lah.

Mana-mana sebab pun anda menyertai Shaklee, inshaALLAH, ia tidak merugikan anda. Sekiranya anda jadi ahli Shaklee untuk makan sendiri, anda boleh kumpul points hasil belian produk Shaklee untuk ditukar kepada cash rebate, asalkan memenuhi syarat*. Manakala sekiranya anda menyertai keluarga Shaklee untuk tujuan menjana pendapatan, anda akan diberi latihan ekslusif dan intensif (buat yang serius) secara online dan offline.

KELEBIHAN EKSKLUSIF MENJADI AHLI

Tahukah anda apakah kelebihan menjadi ahli Shaklee?

(1) Membeli-belah dengan harga ahli (diskaun 12%-20% dari harga runcit) dan dapat menikmati harga istimewa seumur hidup

(2) Membuat pesanan secara online di www.shaklee2u.com.my. Anda akan menerima ID dan kata laluan.

(3) Mengumpul points (UV) yang boleh ditukar kepada wang tunai apabila mencapai syarat yang ditetapkan

Sertai kami dan Jadilah ahli sekarang. :-)) 

Bagaimana cara-cara nak jadi ahli Shaklee?

Anda perlu ada sponsor/upline untuk mendaftar
Dalam hal ini, sekiranya anda mahu mendaftar sendiri sebagai ahli Shaklee di HQ atau mana-mana branch Shaklee, bolehlah menggunakan ID Shaklee saya sebagai sponsor/upline anda.

Walaubagaimanapun, jika anda mahu pendaftaran itu dilakukan oleh saya, sila hubungi saya di 0196154956 atau PM sahaja ke www.facebook.com/messages/Redcomel

Anda perlu membayar yuran pendaftaran keahlian
Yuran pendaftaran hanyalah RM75 bagi anda yang di Semenanjung dan RM85 bagi anda yang di Sabah/Sarawak. Anda boleh membuat pembayaran terus kepada pihak Shaklee sekiranya mendaftar sendiri di HQ atau mana-mana branch Shaklee dengan menggunakan ID Shaklee saya sebagai sponsor/upline anda.

Boleh hubungi saya di 0196154956 atau PM sahaja ke www.facebook.com/messages/Redcomel sekiranya mahu mendapatkan nombor akaun saya jika pendaftaran dilakukan oleh saya.

Anda perlu memberikan maklumat diri anda untuk didaftarkan sebagai ahli Shaklee
Sila berikan; nama penuh anda dan pasangan anda (optional), nombor kad pengenalan anda dan pasangan anda (optional), email, alamat pos, nombor telefon serta nombor akaun untuk urusan kemasukan bonus (sekiranya layak); kepada saya di di 0196154956 atau PM sahaja ke www.facebook.com/messages/Redcomel 

Done!

0 comments:

Post a Comment