VITAMIN TERBAIK UNTUK IBU BERPANTANG

APAKAH 6 SEBAB IBU-IBU WAJIB MENGAMBIL SET BERPANTANG SHAKLEE INI?

Ianya:*Selamat, Semulajadi dan Tiada Kesan Sampingan kepada Ibu dan Bayi*Berkesan, Mengembalikan tenaga ibu, Mempercepatkan kesembuhan luka bersalin*Boleh diambil seawal hari pertama dan boleh diteruskan walaupun baby ada jaundice*Membantu ibu lawas dan tidak sembelit.*Menyokong Penyusuan ibu*Mudah dan ringkas


APA YANG TERDAPAT DALAM SET BERSALIN SHAKLEE?

[VITA-LEA @ MULTIVITAMIN WITH IRON FORMULA]
Multivitamin lengkap dengan 12 vitamin dan 7 mineral yang diperlukan oleh tubuh badan seharian. Dalam masa berpantang ini, kadang-kala kita tidak akan segala vitamin yang diperlukan tubuh kerana berpantang makan. Uniknya Vita-lea Shaklee ini diformulasi dengan iron yang sangat diperlukan tubuh selepas bersalin kerana ibu-ibu akan kehilangan darah yang banyak.

[B-COMPLEX]
Bertindak sebagai anti stress, mengelakkan kemurungan (meroyan) dan menstabilkan hormon.

[VITAMIN C]
Sangat penting untuk menyembuhkan luka, pembentukan kolagen dan memperbaiki tisu-tisu yang rosak dan luka ketika bersalin.

[ZINC COMPLEX]
Membantu mempercepatkan penyembuhan luka terutama luka dalaman (rahim). Mengurangkan masalah keguguran rambut yang sinonim pada ibu-ibu selepas bersalin.

Supplemen tambahan lain yang boleh diambil ialah OSTEMATRIX (gabungan Kalsium/Magnesium/Vit D dan lain-lain) , GLA COMPLEX dan Soy Protein Isolate Powder (ESP). Kedua-dua ini boleh membantu menguatkan tubuh badan ibu, menstabilkan hormon yang sangat penting untuk mengelakkan ibu meroyan, memberi tenaga dan melancarkan penyusuan susu ibu.

Supplemen ini boleh diambil seawal hari pertama kelahiran dan tidak perlu menunggu sekurang-kurangnya seminggu seperti pengambilan jamu kerana jamu boleh meningkatkan risiko jaundice kepada baby. Jamu boleh diambil selepas 3 minggu bersalin dan boleh dimakan bersama- sama vitamin Shaklee.

Hubungi saya untuk Set Pantang anda.



0 comments:

Post a Comment