TESTIMONI SET KULIT: KULIT SEMAKIN CANTIK DENGAN VITAMIN SHAKLEE

Assalammualaikum.

Hari ni nak share satu testimoni seorang sahabat yang gembira setelah ambil set vitamin Shaklee. 

 Alhamdulillah.  saya pun tumpang gembira bila vitamin Shaklee beri kesan yang positif dan membantu menyelesaikan masalah jerawat, parut hitam dan kulit kusam.

 Jadi rakan2.. jika nak cantik di mata yg tersayang.. mulakan dari sekarang.. kerana utk cantik lagi 10thn akan datang, ia bermula hari ini......Actually testimoni2 ni semua.. kalau kita tak rasa sendiri, kita susah nak percaya.. saya pun dulu mcm tu.. tapi bila sendiri dah rasa. baru percaya.. Well.. saya bukan paksa anda beli pun.. cuma satu hari nnt anda pasti perlukannya. Apa kata mulakan dgn penjagaan dalaman.. Jika anda ada masalah kulit yg serius, adakalanya penggunaan krim, losen dan rawatan luaran kulit tidak banyak membantu sekiranya ia berpunca daripada faktor dalaman seperti kekurangan nutrien. Mengambil makanan dan supplemen yang betul dan bersesuaian boleh menyerlahkan kecantikan, kulit lebih awet muda tanpa kosmetik mahal.




Ini pun lagi satu testimoni set kulit. Jerawat batu yang besar-besar semua hilang dalam jangka masa 2 bulan konsisten makan vitamin Shaklee. Vitamin Shaklee yang semulajadi memang membantu ramai sahabat-sahabat yang mengalami masalah kulit dengan pengamalan vitamin secara konsisten. 

 

 Untuk membuat tempahan dan jika mahu menjadi ahli Shaklee anda boleh hubungi :
KHAIRANI BAHAUDIN ID 866293
PM ke : www.facebook.com/messages/Redcomel
Call/Sms/WhatApp : Pn Ani 019-6154956
www.redcomelmall.blogspot.com
 

0 comments:

Post a Comment