Mealshakes Untuk Si Manja Sihat dan Cergas!

Assalammualaikum dear all.

Saya tahu ramai yang sukakan Mealshakes. Belikan untuk anak-anak,  saya pun curi-curi minum kadang-kadang. Rasa vanilla yang memikat, baunya harum. Bancuh dengan milo ataupun susu kegemaran anak-anak, wallahhh... SEDAP.


Nak tahu tak apa kandungan/kebaikan  Mealshakes ni?

1. Mealshakes lengkap dengan 24 jenis vitamin A- Z ,mineral dan ‘Trace Mineral. Lengkap dengan vitamin untuk tumbesaran yang diperlukan untuk anak-anak dan jika orang dewasa yang tidak boleh menelan pil, mealshakes juga boleh dijadikan sebagai alternatif supplemen.


2. Membekalkan Nutrien Kepada Sel-sel
Mealshakes membekalkan nutrien kepada sel-sel badan, ianya kaya dengan protein (ianya tidak mengandungi laktosa) yang membantu dalam pembentukan  kulit, kuku, rambut,organ-organ, darah, sel-sel imunisasi dan sebagainya.
3. Mealshakes sangat baik untuk tumbesaran. Mengandungi asid folik, Biotin, kaya dengan kalsium dan magnesium yang diperlukan untuk membina tulang dan sel-sel dalam proses membesar.
4. Mealshakes kaya dengan anti-oksida. Mengandungi vitamin A, C, E, zink dan selenium yang merupakan komponen anti-oksidan untuk anti-penuaan.
5. Mealshakes sangat baik pemulihan kulit, Ia lengkap vitamin B-Kompleks, iron, copper untuk membentuk sel darah merah yang sihat, sekali gus meningkatkan warna kulit.Sesuai untuk mereka yang inginkan kulit yang cantik dan halus mulus.
6. Mealshakes yang kaya dengan serat yang membantu proses Detox (peristalsis kolon dan perut / buang air besar) untuk menyingkirkan lemak berlebihan dan bahan buangan daripada kolon dan perut.Sesuai untuk kanak-kanak serta orang dewasa yang sering mengalami masalah sembelit.



Jom kita lihat testimoni ibu-ibu yang memberikan mealshakes pada anak-anak mereka

Testimoni Mealshakes
Ibu mencuba mealshakes untuk anak yang sering demam dan selsema, ternyata setelah konsisten kesihatan anak lebih baik
testimoni Mealshakes
Ibu yang runsing anak kurang selera makan, setelah anak konsisten diberi mealshakes, selera  makan semakin bertambah, semakin sihat, kurang batuk dan selsema.

Testimoni Mealshakes
Pengambilan vitamin Tambahan membantu mengurangkan asthma si manja, menunjukkan peningkatan terhadap kesihatan anak


Suka saya ingin ingatkan bahawa mealshakes ialah makanan tambahan, ibu masih perlu menyediakan makanan sebenar yang seimbang untuk si manja  ya..



Untuk membuat tempahan produk ini atau mahu menjadi ahli Shaklee anda boleh hubungi :
KHAIRANI BAHAUDIN ID 866293
PM ke : www.facebook.com/messages/Redcomel
Call/Sms/WhatApp : Pn Ani 019-6154956
www.redcomelmall.blogspot.com








0 comments:

Post a Comment