KHASIAT VITAMIN E Shaklee

Yang saya paling sukakan tentang Shaklee, bukan sahaja sebab produknya berkualiti. Ia mengutamakan keselamatan penggunanya dengan hanya menggunakan bahan semulajadi.  Thats why sekali dah cuba mesti setia 

So today nak share pasal Vitamin E 
KEGUNAAN VITAMIN E.

Meningkatkan daya tahan tubuh, membantu mengatasi stres, meningkatkan kesuburan, meminimalkan risiko kanser dan penyakit jantung .

Berperanan sangat penting bagi kesihatan kulit, iaitu dengan menjaga, meningkatkan keelastikan dan kelembapan kulit, mencegah proses penuaan diri, melindungi kulit dari kerosakan akibat radiasi sinar ultraviolet, serta mempercepat proses penyembuhan luka

Sebagai Antioksidan. Semua vitamin E adalah antioksidan dan terlibat dalam banyak proses tubuh dan beroperasi sebagai antioksidan semulajadi yang membantu melindungi struktur sel yang penting terutama membran sel dari kerosakan akibat adanya radikal bebas.

Melindungi sel darah merah yang mengangkut oksigen ke seluruh jaringan tubuh dari kerosakan. Selain bisa melindungi dari akibat kelebihan vitamin A dan melindungi vitamin A dari kerosakan, vitamin ini juga bisa melindungi dari akibat berbagai ubat, bahan kimia, dan logam yang mendukung pembentukan radikal bebas.

Pn Ani
019-6154956
www.redcomelmall.blogspot.com

0 comments:

Post a Comment