Landmark Study Shaklee

     Semalam suami saya ke kelas Nutrisi Shaklee dan yang memberikan penerangan tentang segala hal-hal nutrisi adalah pakar Nutrisi Shaklee. Suami saya tanya soalan cepu emas.

Apa bukti bagusnya Vitamin Shaklee ni, macam mana kalau orang kata, "Ala, memangla kau kata Shaklee bagus, dah kau jual"

Biasanya saya akan kata "saya memang associates dengan produk yang terbaik sahaja"😄😄
Hakikat yang sebenar, landmark study membuktikan bahawa produk Shaklee memang meningkatkan tahap kesihatan seseorang. 

"Landmark study" ialah satu kajian yang diiktiraf oleh para saintis untuk membuktikan bagus atau tidak produk tersebut. Dan kajian ini dijalankan oleh pihak ketiga, bukan kajian yang dibuat oleh Shaklee sendiri. Sebenarnya jika produk Shaklee tidak berkualiti, kajian ini boleh membunuh bisnes Shaklee kerana hasil kajian ini akan mendedahkan segala kelemahan dan kekurangan produk.
Namun ternyata, produk Shaklee bagus dan hasil kajian mendapati mengambil supplemen Shaklee meningkatkan tahap kesihatan mereka.


Landmark Study ini adalah satu kajian yang dibuat oleh Dr Glayds Block dan pasukan beliau dari University California Berkeley.  

Siapakah Dr Glayds Block?

ialah seorang Profesor Epidemiologi dan Pemakanan Kesihatan Awam
di Jabatan Pemakanan Sains & Toksikologi

Kajian ini adalah 1 kajian yang menyeluruh dan terperinci yang pernah dibuat untuk melihat apa kesan supplemen kepada kesihatan penggunanya jika diambil dalam jangka masa yang lama.

Kajian ini dibuat oleh pihak ke 3 yang tak ada kepentingan pun dengan Shaklee.
Nanti ada yang kata, dah company yang bayar semua, result mesti bias.

Untuk pengetahuan anda, Landmark Study ini setiap result yang dapat akan diselidik  ketulenannya, bukan keputusan  yang boleh ditipu, dan ianya disemak oleh satu lagi pihak yang langsung tak ada kepentingan dengan company. 





 Kajian ni dibuat atas 3 kumpulan sasaran
 
1- Kumpulan yang tak makan suplemen (graf warna biru)
2- Kumpulan yang makan suplemen bukan Shaklee (graf warna merah)
3- Kumpulan yang makan suplemen Shaklee (graf warna hijau)

 Hanya dengan pemakanan sahaja tidak cukup untuk menampung keperluan nutrisi kita  Tahukah anda tubuh badan kita perlukan 40 jenis zat makanan setiap hari. Jadi, jom  nak makan vitaminn Shaklee, walaupun ada yang kata vitamin Shaklee overated, tapi landmark study membuktikan sebaliknya. Vitamin Shaklee memang terbaik.

 Saya sertakan graf serta report penuh landmark study yang telah dibuat. Selamat membaca <3 br="">











1 comment: