Jom Jadi Usahawan Shaklee

Alhamdulillah, it have been quite sometime I'm doing Shaklee business.

       Alhamdulillah, saya berada di bawah kumpulan yang betul, di bawah naungan 4 Master hebat. Kak N. Kak Cery, Lyna Noh dan mommy saya sendiri Hadhatina MKB.  Saya kira dalam sejarah Shaklee kumpulan ini merupakan kumpulan terbesar ibu-ibu yang membuat full time biz online dan rata-ratanya mengusahakannya hanya daripada depan pc mereka samaada di ofis ataupun dari rumah. Mereka yang berada di luar circle kami pasti tertanya-tanya bagaimana kami semua melakukannya. :-))

     Eheemm...Ia adalah rahsia dan hanya dengan menyertainya kita akan di bimbing dalam kumpulan forum online dimana segala tips menjalankan biz akan di kongsi di sini.

Apa yang di tawarkan oleh Shaklee?

1. Cash---> Ini saya dah dapat konsisten 4 figure sejak April 2012, saya join bulan November 2011
2. Convention----> Convention pertama saya tahun hadapan adalah Karambunai. Yeay!
3. Car Bonus-----> Ini yang jadi target saya untuk next cycle, Insya Allah.

      Ianya bermula dengan minat, saya memang suka dengan supplemen, kesihatan dan kecantikan, infact saya mula berjinak-jinak dengan biz online dengan menjual supplemen kolagen. Pada masa yang sama saya juga sangat berminat dengan vitamin dan banyak membaca tentang nutrisi dan kesihatan (Thanks to abah yang banyak bagi galakkan) Bila saya terbaca perkongsian sahabat saya tentang biz Shaklee ni saya terus nak buat secara serius sebab biz kesihatan merupakan bisnes yang takkan luput dek zaman di tambah pula di asaskan oleh Shaklee, sebuah syarikat yang kukuh dan segala vitamin yang dihasilkan mempunyai klinikal research dan diperbuat daripada bahan semulajadi tanpa bahan sintetik.

    Jadi jika ada teman-teman diluar sana yang berminat mahu menjadi usahawan Shaklee, ataupun mahu daftar ahli  Shaklee untuk menikmati penjimatan apabila membuat pembelian vitamin, boleh hubungi saya
untuk menjadi ahli. Hanya RM65 sahaja. :-))

Jom Jana Pendapatan Dengan Berkongsi Kebaikan Shaklee


   Akhir kata, Shaklee best! ^_^

0 comments:

Post a Comment