CoQ10 Untuk Penjagaan Jantung Anda.

Adakah anda  atau ahli keluarga anda mengalami masalah jantung? Mencari supplemen yang boleh membantu meningkatkan taraf kesihatan jantung anda?Apa kata anda cuba CoQHealth Plus. Anda pasti tidak kecewa dengan CoQHealth Plus ini.

  CoQHealth Plus yang dapat membantu menyokong jantung sihat dan menangani masalah penyakit kardiovaskular yang juga pembunuh nombor satu dalam kalangan rakyat Malaysia.

Presiden Shaklee Antarabangsa, Bradford Richardson berkata, produk CoQ10 mengandungi kesemua perubatan semulajadi daripada campuran 28 miligram (mg) zat makanan larut lemak yang hadir secara semulajadi di dalam tubuh badan (CoQ10) beserta Vitamin E dan ekstrak teh hijau.

"Produk ini didatangkan di dalam bentuk kapsul dengan bantuan minyak kacang soya bagi memastikan penguraian serta penyerapan yang maksimum dalam sistem tubuh badan ketika diambil.

"Dengan sebiji kapsul yang diambil sehari selepas makan, ia mampu menyokong penghasilan tenaga bagi jantung, meningkatkan peredaran serta membantu menambah dan mengekalkan paras CoQ10 di dalam darah serta juga kaya dengan lain-lain kebaikan," katanya di sini hari ini.

CoQHealth Plus dijual pada harga RM124.

0 comments:

Post a Comment