6 TIPS KURUSKAN BADAN

     Apabila berkata tentang nak kurus, ramai antara kita yang bergantung semata-mata pada supplemen dan mahukan kesan yang cepat tanpa mahu bersenam ataupun mahu mengawal pengambilan lemak, manisan serta makan secara sihat.

Mendapatkan badan yang langsing memrlukan disiplin yang tinggi, serta keazaman yang kuat. Bukan sekadar mahu kelihatan cantik, namun kesihatan serta kesejahteraan diri lebih utama. 

Saya ingin kongsikan tips kuruskan badan. Tidak semestinya anda perlu berpantang makan, tetapi mengawal porsi makanan serta cara penyediaan makanan yang penting. Pada masa yang sama kita masih boleh menikmati hidangan yang enak. 


     Supplemen yang boleh membantu menurunkan berat badan daripada Shaklee ialah:

*Omegaguard
*Lecithin
*Alfalfa
*Cinch/ESP

Ini adalah set pakej penuh, namun jika anda ada kekangan kewangan, mengambil Alfalfa dan Lecithin pun mencukupi, asalkan anda berazam tinggi untuk kurus! :-)

Testimoni Set Kurus Shaklee. 
Dengan Shaklee, segalanya semulajadi, tiada bahan kimia yang merosakkan tubuh badan kita.
Puan Yanie Suhainie berjaya menurunkan berat badan beliau. Anda mahu mencuba tak? 



1 comment:

  1. satu tips yg bagus dan berkesan untuk kita amalkan. banyakkan bersenam dan minum air masak. cara ini lebih bagus kerana banyak ia membakar lemak dengan cepat. shaklee ada supplement mengurangkan kolestrol dalam badan

    ReplyDelete