Daftar Keahlian Shaklee Anda Hari Ini!

Assalammualaikum & Salam Sejahtera. 

Alhamdulillah, ramai yang telah sedar kepentingan supplemen dan ramai yang mahu menjadi ahli Shaklee kerana mahukan penjimatan sehingga 30% jika mendaftar sebagai ahli Shaklee. 

Jadi di sini saya terangkan bagaimana caranya anda boleh menjadi daftar ahli Shaklee dan menjadi sebahagian daripada kami di REDCOMELMALL 


Jom daftar ahli Shaklee dengan kami! 

Bagaimana nak mendaftar sebagai ahli Shaklee? Ada 2 cara:

1. Anda boleh mendaftar dengan membuat pembayaran untuk registration fee sebanyak RM65 ataupun 

2. Anda boleh membuat pembelian melebihi 200 points (dalam lingkungan RM650) untuk mendapat keahlian percuma. Anda cuma perlu menghubungi saya (saya akan uruskan urusan pendaftaran) atau pergi sendiri ke branch Shaklee dan mendaftar menggunakan saya sebagai sponsor anda.

Yuran keahlian Shaklee

Pendaftaran ahli Shaklee seumur hidup hanyalah RM65 (dan tambahan RM10 untuk pos ) member kit sekiranya anda mahu kit tersebut dipos kepada anda, atau dihantar melalui saya. Jumlahnya ialah RM75 (jika anda tidak pergi ambil sendiri kit di branch).


Tak Perlu Maintain Point sebagai untuk kekal sebagai Ahli Shaklee 

Sekiranya cuma nak makan sendiri, tak perlu maintain points, melainkan anda mahu memulakan perniagaan dengan Shaklee sebagai  pengedar. 
Tapi kalau cuma makan sendiri, share dengan saudara-mara, tak perlu risau nak maintain atau minimum purchase

Tak Wajib membuat pembelian setiap bulan untuk maintain keahlian?

Benar, tak perlu maintain point atau ada pembelian.

Apa yang diperlukan sekiranya saya nak daftar sendiri di branch?
Anda perlukan sponsor iaitu ahli berdaftar dengan Shaklee. Sila gunakan ID saya 866293. Anda akan diberikan bimbingan dari A-Z bagaimana mahu berjaya dengan biz ini. 

Apa kelebihan jadi ahli Shaklee? 
Anda dapat membuat pembelian dengah harga ahli. Setiap pembelian, anda akan diberi points yang ditukar kepada cash setiap bulan.Shaklee menawarkan 3C,[ Cash, Car dan Convention.]
Dan jika anda berminat nak jadi Pengedar Shaklee, anda akan diajar cara-cara perniagaan ini di jalankan, blog, pages FACEBOOK dan ilmu internet marketing yang lain, hanya dengan kumpulan naungan REDCOMELMALL.COM
The sky is the limit, mari sertai kami untuk pendapatan lima angka sebulan! 

Dengan menjadi ahli di bawah REDCOMELMALL.COM (menggunakan ID saya 866293 sebagai sponsor), anda boleh memulakan perniagaan Shaklee anda sendiri di bawah bimbingan team kami.


Sekiranya anda berminat untuk menjadi ahli, boleh terus hubungi saya di www.facebook.com/messages/Redcomel atau sms 019 6154956 

Pembayaran boleh dibuat sebanyak RM65 + Rm 10( kos penghantaran) 

Berikan details anda

Nama Penuh:
No Ic:
Nama suami: 
No Ic
Alamat surat menyurat:
No akaun bank: ( Untuk bayaran bonus) 
No telefon:
Email:

Segala pendaftaran akan diuruskan oleh Pihak REDCOMELMALL.COM dan anda akan menerima KIT starter Shaklee secara percuma. 

Sertai Kami Sekarang!!


0 comments:

Post a Comment