Set Intim: Vitamin E dan Alfalfa akan Menjadikan Anda Igauan Suami Anda.

Kami memanggilnya dengan nama Set Honeymoon. Lebih di kenali dengan Set Intim. Apa juga panggilan yang diberikan, hanya para wanita yang dah mengamalkan dua vitamin ini yang tahu perbezaan sebelum memakannya dan selepas memakannya. Sangat berbeza. The details tak boleh cerita di sini, *RAHSIA* ehem ehem. cuba tanya kawan- kawan yang makan. "Ladies secrets are Sacred" :-) Kluenya: Kalau dah makan Alfalfa ni dah tak perlu manjakani dah. Ini bukan sekadar cakap- cakap. Rugi sangat sebab tak cuba. Apa yang mereka alami cuma salah satu daripada 1001 khasiat Alfalfa. Walaupun hakikat sebenarnya kawan-kawan yang mengambil Alfalfa ni bukanla desperate sangat nak memikat suami, ( hihi^_^V) Yela, kalau dah suami pinang untuk dijadikan isteri dah tentulah memikat jiwa kan? Semua rata- rata yang saya kenal cantik- cantik belaka. :-)

Namun, suka saya nak ingatkan pesakit yang ada Thalasemia dan SLE tak boleh ambil Alfalfa ye. Oleh kerana alfalfa sangat tinggi vitamin K, mereka yang mengambil ubat pencair darah seperti Heparin tidak boleh mengambil alfalfa. Juga tak boleh diambil pada masa yang sama anda mengambil aspirin.Begitu juga wanita yang mengandung. Kerana mengikut kajian, Alfalfa akan mengecutkan otot rahim. Jadi wanita mengandung ambil Set Mengandung Shaklee ya? Set Intim ni boleh ambil selepas berpantang nanti ya.

Kalau rahsia, kenapa buat entry ni Puan Redcomel?
Owh, saya nak kongsikan khasiat Alfalfa dan Vitamin E yang faedah terlalu banyak.

Alfalfa sangat baik untuk mereka yang ada Gout. Alfalfa berfungsi menyerap asid urik yang berlebihan dalam badan dan membuangnya melalui air kencing. Ibu saya juga mengamalkan Alfalfa ni sebelum ibu pergi naik haji. Ibu saya yang dah pun masuk usia emas, mengalami sakit gout yang membuatnya sakit lutut dan susah nak bengkokkan lutut masa solat. Alhamdulillah setelah ibu saya ambil alfalfa, ibu boleh mengerjakan haji pada tahun lepas dan hingga ke hari ini beliau sihat.

Eh, tahu tak yang Alfalfa sangat kaya dengan protien? Lagi tinggi daripada daging dan susu. Alfalfa ada 18.9% berbanding dengan daging lembu 16.5%, susu 3.3% ,dan telur pada13.1%. (Otot terdiri daripada rantaian protein kekurangan protien membuatkan kita berasa letih dan lemah) Jadi jika anda tak suka makan daging, minum susu, boleh ambil alfalfa sebagai sumber protien. :-)

Alfalfa mengurangkan kolesterol dalam badan. Dan kalau-kalau bercadang nak diet juga boleh amalkan Alfalfa ni, ia akan bersihkan usus dan badan sangat cepat susut jika dicombokan dengan Lecithin, Omegaguard, Herblax dan ESP.

Orang Greek menggunakan alfalfa untuk merawat penyakit usus dan batu karang. Perubatan Cina juga menggunakan alfalfa untuk merawat batu karang.

Alfalfa telah digunakan sebagai makanan dan ubat- ubatan selama 1500 tahun.

Alfalfa mengandungi 8 enzim wajib untuk mencernakan 4 kategori makanan: protein, lemak, fiber dan gula.

Alfalfa juga sedap dibuat ulam- ulaman dan sedap diletak dengan sandwich anda.


Jom, saya cerita tentang KHASIAT VITAMIN E pula.

*Vitamin E membuatkan anda nampak muda-melindungi kulit daripada kerosakan akibat radiasi UV matahari dan udara tercemar yang menjadi punca kedutan, jeragat dan juga kanser kulit.

*Vitamin E melambatkan proses penuaan-mencegah Alzheimer

*Vitamin E mencegah segala pertumbuhan abnormal sel terutama kanser

*Vitamin E sangat membantu dalam aspek kesuburan

*Vitamin E membantu pengaliran darah dengan lebih lancar

*Vitamin E membantu mempercepat proses baik luka

*Pengambilan vitamin E yang konsisten membantu kawasan gelap di aerola mengecil dan warna menjadi cerah semula vitamin E membantu mengurangkan kesakitan akibat pre-menstrual.


Ok, itu sahaja celoteh saya untuk hari ini.

Soalan: Eh, puan tak cerita pun lagi bagaimana Alfalfa dan Vitamin E membuat Suami terigau- igau?

oh, itu kena makan dan rasa sendiri bezanya. ^_^


TQVM
Hubungi saya di 019-6154956 Puan Ani.
Facebook: REDCOMELMALL.COM












0 comments:

Post a Comment