LEBIH RAMPING SELEPAS HAMIL DENGAN SET KURUS SHAKLEE

LEBIH RAMPING SELEPAS HAMIL DENGAN SET KURUS SHAKLEE
~SET ESP , OMEGA, LECITHIN & ALFALFA

Assalammualaikum.

Bolehkah saya kurus dengan set kurus Shaklee ini? Ini antara persoalan yang sering diterima tentang set kurus Shaklee ini. Selepas melahirkan, ada ibu-ibu yang mengalami masalah untuk menurunkan berat badan jika semasa mengandung ibu mengalami kenaikan berat badan yang mendadak. Ada ibu- ibu yang mengalami kenaikan lebih 20 kg semasa hamil dan selepas melahirkan bayi tersayang, berat badan susah turun. Kenaikan total berat badan selama kehamilan, normalnya berkisar antara 12-15 kg, dan apabila masuk trimester 2 janin membesar dengan pertumbuhan kurang lebih 10 gram setiap hari secara puratanya. 

Tahukah ibu-ibu? 
Jika anda membakar kurang dari 100 kalori per hari dibandingkan dengan sebelum punya anak, berat badan akan bertambah 5 kg dalam tempoh setahun. Jadi konsep diet yang sebenar, sentiasa aktif agar kalori intake yang kita ambil dapat di bakar dan tiada lebihan kalori yang di simpan di dalam badan yang tidak digunakan.

Ok, berbalik kepada topik asal, Fokus mahu menurunkan berat badan selepas melahirkan. Apakah supplemen yang saya cadangkan agar impian ibu untuk mendapat bentuk badan yang langsing tercapai.


ESP
LECITHIN &  OMEGAGUARD
ALFALFA

ESP:Protein amat diperlukan untuk menjaga otot kita semasa proses menurunkan berat badan. Lemak yang disingkirkan akan tinggalkan ruang untuk diisi dengan membina otot baru dan di sinilah protien memainkan peranan penting. Pelbagai khasiat lain diperolehi sewaktu mengambil ESP,  kulit akan kelihatan tegang dan cantik, ia juga bertindak sebagai milk booster buat ibu-ibu yang menyusukan bayi.

Protein di perolehi daripada Energizing Soy Protein Shaklee. ESP akan buatkan kita kenyang lebih lama, dan nafsu makan kita lebih terkawal. 

OMEGAGUARD & LECITHIN : Sebagai pemecah dan pengelmulsi lemak yang semulajadi tanpa sebarang bahan yang merbahaya. Lecihin bersumberkan soya dan omegaguard pula minyak ikan yang khasiatnya bukan sekadar menjadikan badan kita langsing, ia juga menjadikan otak kita cergas dan cerdas kerana kandungan DHA yang tinggi.

ALFALFA: Fungsi alfalfa yang sangat berkhasiat ini, Alfafa akan sambung kerja memecah lemak. Ia akan membuang semua racun toksin dan sisa makanan yang terlekat didinding usus. Semua racun ni dibuang bersama air besar dan di bawa oleh Alfalfa yang berserat tinggi. 

Kesemua supplemen ini selamat di ambil oleh semua golongan, lebih- lebih lagi ibu yang sedang menyusukan bayi tersayang. 

Kawal porsi makanan yang kita ambil, dan minum 3L sehari air masak dan bergerak aktif. Kurangkan makanan berlemak. 

Insya Allah dalam tempoh 3 bulan ke 6 bulan, anda akan mendapati seluar dan baju- baju lebih longgar, kulit lebih cantik, badan lebih cergas dan langsing, dan pastinya kehidupan yang lebih ceria.



Boleh buat tempahan vitamin-vitamin dengan  menghubungi saya di 019-6154956 .Jika memerlukan sebarang konsultasi, hubungi 019-6154956. Konsultasi percuma.

Khairani Bahaudin
Shaklee Id 866293
019-6154956 
::: These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease :::

0 comments:

Post a Comment