Set Tripple M untuk Persediaan Berpuasa



Dear friends, ni Set Tripple M yang glamour mengalahkan Fasha Sandha tu..So if you already on SET E, just add on ESP. ^_^ .( hihi... nanti marah Fasha Sandha bila saya claim Tripple lagi glamour dari dia. ) 


Mesti ramai nak tahu apa yang ada dalam Set Tripple M ni kan? 





Kandungan Set Tripple M


~ Vitalea with Iron Formula
~ B Complex
~ Vitamin C
~ Alfalfa Complex
~ OsteMatrix
~ Energizing Soy Protein (ESP)

Siapa yang perlukan Set Tripple M?

Set ini digalakkan kepada
* Si ibu yang ada masalah penyusuan,
* Si ibu yang nak mula menyimpan stok,
* Si ibu yang mahukan anaknya mudah lena waktu malam dan
* Si ibu yang sedang relaktasi atau induce lactation.

Masalah penyusuan yang dimaksudkan ialah, si ibu menghadapi masalah penghasilan susu walau telah melakukan perahan setiap 2 jam dan minum air sekurang-kurangnya 3L sehari... maka set ini Insya Allah dapat membantu membaiki mana-mana kekurangan zat yang diperlukan oleh badan agar tubuh si ibu sihat dan cergas dan sekaligus dapat menghasilkan susu.

Komposisi utama dalam susuibu adalah protein dan kalsium seterusnya semua zat vitamin dan garam mineral. Maka pengambilan protien ESP dan kalsium Osteomatrix  yang mencukupi dalam diet harian membantu penghasilan susu dengan cepat dengan syarat si ibu kerap menyusukan anak atau pumping session yang konsisten.


Mengambil Shaklee sebagai supplemen tambahan adalah satu usaha yang kita boleh lakukan untuk meningkatkan taraf kesihatan kita. Ya, betul Alfalfa dan ESP sangat membantu melancarkan penghasilan susu tetapi ia adalah tindakan yang berbentuk gabungan:

  • Tubuh yang sihat
  • Supply Vs Demand
  • Pemakanan yang menepati Piramid Makanan dan diet seorang ibu yg menyusukan anak.
  • Doa yang tidak pernah putus pada Allah SWT
  • Konsisten dalam mengepam. Jangan putus asa yuk! ^_^

If you need consultation, want to order your supplement, or want to be a Shaklee MEMBER  and enjoy the benefits [Cash, Car & Conventions]
Please contact me. Thanks^^
I'm your  Shaklee Independent Distributor, [Khairani Bahaudin]
Puncak Bangi  HP No. =019 6154956  
Email = admin@redcomelmall.com
 ::: These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease :::

0 comments:

Post a Comment