Bina Perniagaan Online Anda: Daftar Sebagai Ahli Shaklee

       Alhamdulillah, ramai yang bertanya bagaimana caranya untuk daftar sebagai ahli Shaklee. Ramai yang mahu daftar ahli Shaklee dan menyertai rangkaian kami di Euphoria tapi tak mengetahui bagaimana caranya. Jadi di sini saya terangkan bagaimana caranya anda boleh daftar sebagai ahli Shaklee dan jadi sebahagian daripada team cemerlang kami.

      Kami akan memberikan bimbingan A-z bagaimana anda boleh menjadi ahli Shaklee yang berjaya menjana pendapatan sekurang-kurangnya 4 angka dengan memulakan biz online anda. Kita mempunyai kumpulan sokongan dan mentor yang sangat berjaya. Group kami telah menghasilkan lebih 10 Master Coordinator. Anda boleh mulakan bisnes online anda dengan mendaftar sebagai ahli Shaklee dengan kami.

       Setelah setahun fokus dalam biz Kesihatan Shaklee ini saya telah pun konsisten mendapat pendapatan konsisten 4 angka sebulan, dan saya menjalankannya 100% hanya dari rumah.Kini dalam misi mencapai pendapatan 5 angka. Saya juga menjalankan mentoring untuk mereka yang berminat nak mendalami biz Shaklee secara serius dan menjalankannya secara online 100%, tanpa perlu ke meeting larut malam atau perjumpaan-perjumpaan yang kerap. Anda akan diajar, bagaimana mahu membina perniagaan online anda yang anda boleh lakukan di rumah ataupun dari meja ofis anda.

Saya dan Anis, di National Conference Shaklee 2013


Award yang saya terima di National Conference Shaklee
Alhamdulillah, ianya satu pencapaian yang baik untuk tahun ini. Misi saya adalah untuk  membimbing lebih ramai  wanita yang berminat untuk menjalankan bisnes ini secara serius.

Jom daftar ahli Shaklee.

Bagaimana nak mendaftar sebagai ahli @ pengedar Shaklee

Anda boleh mendaftar dengan membuat pembayaran untuk registration fee sebanyak RM65 ataupun membuat pembelian melebihi 200 points (dalam lingkungan RM650) untuk mendapat keahlian percuma. Anda cuma perlu menghubungi saya (saya akan uruskan urusan pendaftaran) atau pergi sendiri ke branch Shaklee dan mendaftar menggunakan id saya  866293 Khairani Bahaudin sebagai sponsor/upline.

Yuran keahlian Shaklee

Pendaftaran ahli Shaklee ialah RM65 (sekiranya anda pergi sendiri ke branch untuk ambil member kit) dan tambahan RM10 untuk pos member kit sekiranya anda mahu kit tersebut dipos kepada anda, atau dihantar melalui saya. Jumlahnya ialah RM75 (jika anda tidak pergi ambil sendiri kit di branch).

Tak Perlu Maintain point sebagai ahli Shaklee

Sekiranya cuma nak makan sendiri, tak perlu maintain points, melainkan anda mahu memulakan perniagaan dengan Shaklee, anda perlu dapatkan points tertentu dan maintain points tertentu. 

Tapi kalau cuma makan sendiri, share dengan saudara-mara, tak perlu risau nak maintain2 atau minimum purchase

Tak Wajib membuat pembelian setiap bulan untuk maintain keahlian?

Benar, tak perlu maintain point atau ada pembelian.


Apa yang diperlukan sekiranya saya nak daftar sendiri di branch?

Anda perlukan sponsor iaitu ahli berdaftar dengan Shaklee. Sila gunakan ID saya 866293. Anda akan diberikan bimbingan dari A-Z bagaimana mahu berjaya dengan biz ini. 

Apa kelebihan daftar sebagai ahli Shaklee?

Anda dapat membuat pembelian dengah harga ahli. Setiap pembelian, anda akan diberi points yang ditukar kepada cash setiap bulan.Shaklee menawarkan 3C,[ Cash, Car dan Convention.]The sky is the limit, mari sertai kami untuk pendapatan 3/4/5 angka sebulan! 

Dengan menjadi ahli di bawah REDCOMELMALL.COM (menggunakan ID saya 866293 sebagai sponsor), anda boleh memulakan perniagaan Shaklee anda sendiri di bawah bimbingan team kami.

Sekiranya anda berminat untuk daftar sebagai ahli, boleh terus hubungi saya di FB Khairani Bahaudin, direct pm/live chat www.facebook.com/messages/Redcomel  atau call/sms 019 6154956 untuk maklumat lanjut.

   

0 comments:

Post a Comment