Vitamin E, Best Friend Wanita. :)

Assalammualikum dan Hi Everyone

Just nak beritahu bulan ni ada promosi best untuk Vitamin E Complex. Normal price RM 149.
Ada harga istimewa untuk bulan ni.. Kalau berminat sila email saya admin@redcomelmall.com. Sangat berbaloi terutama untuk yg ada masalah kulit, bukan wajah sahaja, ia ternyata dah membantu ramai wanita dalam mencapai kemulusan dan kehalusan kulit seluruh badan.

Lihat testimoni mereka (credit)

*Pn Iffa tentang adiknya -·Kulit muka dan kulit di bahagian kaki seakan tumbuh macam jerawat yang banyak dan bernanah(Resdung Kulit kata doctor)…..Kini, Alhamdulillah kali terakhir Iffa jumpe beliau 2 minggu lepas, kulit muka Aizat bukan sahaja kering tetapi makin licin, kulit kaki pun sama.

*Mama Liena·- Mula2 pakai dalam 2 minggu , muka saya mengelupas ( mungkin untuk proses pemulihan ) dan tak lama dlm 3 minggu selepas tu ,alhamdulillah nampak perubahan ..skin jadi lebih lembut dan sedikit demi sedikit bintik merah dan bekas hitam2 parut jerawat makin hilang ..Since that day , im more consistent in taking supplement ..

*Sampai tempat yang gatal tu jadi merah dan kehitaman. Saya pun duk pikir le apa yang boleh kurangkan gatal dan parut tu lantas saya ambil vitamin E dan potong dan sapukan di tempat gatal dan beruam tu. 1 malam saya tak menggaru, kalau gatal pon ala-ala mild je mmg taknak garu. Esok pagi tempat yg gatal tu menggelupas, tukar kulit baru! Takde gatal pastu licin balik cuma yang hitam2 akibat menggaru tu ada sikit. Wahhhh berkesan sungguh. Saya akan teruskan sapu Vitamin E tu

*Masa mula2 tu kan..jerawat besar tau..then makin hari kulit nampak makin halus,takde jerawat
dah..tinggal parut ..baby pun kulit licin sangat ramai yg tegur kulit baby bersih..muka nani pun nampak bersih je..mmg okayla vitamin e dgn esp tu..takyah pakai poduk mahal2..

Jadi, jika anda berminat, sila hubungi saya di admin@redcomelmall.com atau sms di 0196154956.
Salam Aidiladha.

0 comments:

Post a Comment